
DOI: 10.5152/eurjrheum.2017.17002

In the article by Oiwa et al., entitled “A report of three cases with lupus myelitis” that was published in the June 2017 issue of our 
journal, the affiliation of the two authors, namely Hiroshi Oiwa and Toru Yamabe, was written erroneously. The affiliations of the 
authors were corrected on the online version of the article. 

The aforementioned manuscript can be accessed through the following link: 
http://www.eurjrheumatol.org/sayilar/210/buyuk/148-1502.pdf 

238

Eur J Rheumatol 2017; 4: 238

Erratum


